Belka
Piątek, 29 Marca 2024   imieniny: Wiktoryna, Cyryl, Eustachy
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Przekąska bez wyrzutów sumienia – Henryk Kania wprowadza linię produktów „for woman”

Data publikacji: 2017-11-10, Data modyfikacji: 2017-11-10
A A AWydrukDrukuj  
 
Przekąska bez wyrzutów sumienia – Henryk Kania wprowadza linię produktów „for woman”

Linia mięsnych przekąsek stworzona specjalnie z myślą o kobietach? Jak najbardziej. Przekąski drobiowe "Bez wyrzutów sumienia" pod marką Henryk Kania Maestro wchodzą właśnie do sprzedaży.

Drobiowy baton proteinowy oraz kabanoski drobiowe – to właśnie te dwa produkty dają początek innowacyjnej na polskim rynku wędliniarskim linii produktów „for woman” pod marką Henryk Kania Maestro. Oba, oprócz wysokiej mięsności, charakteryzuje duża zawartość białka zwierzęcego, które wchłania się znacznie lepiej niż białko pochodzenia roślinnego. Ponadto nie zawierają fosforanów i glutaminianu monosodowego.

 – Produkty „for woman” to drobiowa przekąska „bez wyrzutów sumienia”, co wyraźnie komunikujemy na opakowaniach. Dla przykładu, jeden 25 gramowy baton mięsny „for woman” zawiera 66 kcal. Ponadto, zarówno baton jak i przekąska drobiowa, mają wysoką zawartość cennego białka przy jednocześnie niskiej zawartości węglowodanów – tłumaczy Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. I dodaje: – To innowacyjna koncepcja wyrobu wędliniarskiego typu „to go”, która potwierdza nasze nowatorskie podejście do kreowania nowych produktów. Chcemy pokazać, że jedzenie wędlin z powodzeniem może wykraczać poza znane od lat konteksty spożycia, tj. chociażby jako element kanapki. W tym kierunku podąża z resztą cały rynek. Z roku na rok w branży mięsnej pojawia się bowiem coraz więcej produktów funkcjonalnych, które znajdują uznanie w oczach klientówW naszej ocenie, trend ten będzie się pogłębiał.

Na rozwój wspomnianego trendu, duży wpływ mają konsumenci, których spojrzenie na sklepową półkę z wędlinami, stale się zmienia. – Z każdym rokiem rosną ich oczekiwania i wymagania. Polacy wielokrotnie szukają dziś innowacji i nowości, także wśród wędlin. Wychodząc im naprzeciw, wprowadzamy do oferty chociażby takie produkty, jak te z linii „for woman”.

W ciągu najbliższych miesięcy okaże się, jakie produkty uzupełnią linię dla kobiet. – Jeżeli tylko odpowiedź rynku na nasze obecne propozycje będzie pozytywna, z pewnością wprowadzimy kolejne przekąski „Bez wyrzutów sumienia” – podsumowuje Dominika Rąba.

Rynek przekąsek dynamicznie rośnie

Z danych rynkowych wynika, że dziś już 20 proc. społeczeństwa w Polsce zjada tzw. produkty „to go” przynajmniej raz w ciągu tygodnia zarówno na śniadanie, lunch, jak i na kolację. Trend ten pogłębia się, tym bardziej, że już 65 proc. Polaków przyznaje, że ma zbyt mało czasu na przygotowanie posiłku. Dlatego też przekąski są dla nich doskonałym rozwiązaniem. Co więcej, badania firmy Mintel wskazują też, że już ponad 1/3 z nas z głodem między głównymi posiłkami radzi sobie właśnie za pomocą różnego rodzaju słonych snacków.

– Trend przekąskowy jest bardzo wyraźny i – w naszej ocenie – snacki stanowią perspektywiczny segment rynku. Dlatego będziemy rozwijać produkty typu „to go” – smaczne, pożywne, w niewielkich gramaturach. Na podstawie bieżących wyników sprzedażowych widzimy, że wyroby tego typu, które mamy już w portfolio, cieszą się dużym zainteresowaniem klientów – podsumowuje Dominika Rąba.

ZM Henryk Kania S.A., Źródło artykułu: infowire.pl, Autor zdjęć: ZM Henryk Kania S.A.
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     

    Powiat jeleniogórski – powiat w województwie dolnośląskim z siedzibą w Jeleniej Górze. W skład powiatu wchodzą gminy: Janowice Wielkie, Jeżów Sudecki, Karpacz, Kowary, Mysłakowice, Podgórzyn, Stara Kamienica i Szklarska Poręba zajmując powierzchnię 628,21 km kw.

    Główna atrakcją regionu są Karkonosze – góry nazywane Olbrzymimi z Karkonoskim Parkiem Narodowym uznanym za Światowy Biratelarny Rezerwat Biosfery, Rudawski Park Narodowy czy Park Krajobrazowy Doliny Bobru, przez które przebiegają liczne szlaki turystyczne; rzeka Kamienna, górskie wodospady Szklarki i Kamieńczyka, Wielki i Mały Staw (jeziora polodowcowe), formacje skalne (np. Końskie Łby czy Trzy Świnki, Chybotki); złoża kamieni szlachetnych i złota. Atrakcję stanowią także zabytki architektoniczne – kamieniczki z XVII – XVIII w. na jeleniogórskim rynku, Wieża Rycerska z XIV w.w Siedlęcinie, pałac rodziny Schaffgotschów, jeleniogórskie kościoły (Podwyższenia Św. Krzyża oraz pod wezwaniem Erazma i Pankracego), domy tyrolskie w Mysłakowicach czy krzyże pokutne.

    Główną gałąź gospodarki regionu stanowi turystyka.

    Przez powiat przebiega trasa europejska nr 65 oraz dwie drogi krajowe: DK 3 i DK 30.

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola